Narrowcasting en Interactieve media lokken bezoeker in winkel
Animaties en promotiefilms de toekomst voor instore advertising
Reclamebureau Connexx ontwikkelt reeds geruime tijd hoogwaardige animaties welke ingezet worden in onder andere de narrowcasting campagnes van Vodafone. Uit onderzoek blijkt dat deze campagnes zeer effectief zijn bij het ‘binnen halen’ én ‘binnen houden’ van de consument.
In en buiten de winkels wordt de bezoeker verrast door levensgrote screens, waarop afwisselend de laatste aanbiedingen promotiefilms en (interactieve) advertenties spelen. Deze geheel nieuwe presentatiemethode maakt het mogelijk de bezoeker op aantrekkelijke, jonge en frisse wijze te informeren over het laatste aanbod van mobiele telefoons en de speciale aanbiedingen.
Middels een geavanceerd Content Management Systeem is men zelf in staat eenvoudig de inhoud van de presentaties aan te passen.
Zoektermen: Narrowcasting / Promotie films / Video / Animaties / Webapplicatie / Software ontwikkelen / Programmatuur / Design / Flash / CMS / Content Management / Intranet
|