website menu


2010 Narrowcasting - HAMILTON versus VODAFONE door Reclamebureau Connexx

Race van Hamilton versus het Vodafone Network als narrowcasting door Reclamebureau Connexx

Reclamebureau Connexx maakt reeds geruime tijd hoogwaardige animaties welke ingezet worden in onder andere de narrowcasting campagnes van Vodafone.

Naar aanleiding van de race tussen Formule 1 coureur Lewis Hamilton en het netwerk van Vodafone, realiseerde Reclamebureau Connexx speciaal een serie animaties waarin deze filmbeelden ingezet werden.


In de race deden 28.800 Facebook gebruikers mee. Zij moesten hun profielfoto, via het mobiele 28.8Mbps HSPA netwerk van de provider, uploaden naar een virtuele Formule 1 wagen. De tijd die het Vodafone netwerk daarvoor nodig had, werd de tijd die Lewis Hamilton moest verslaan op een geïmproviseerd circuit op Schiphol - Amsterdam.

In de bewerkte animatie is de datasnelheid te zien als een ‘virtuele’ racewagen. Hoewel de digitale techniek razendsnel te werk ging, ging de eindzegen uiteindelijk toch naar Lewis Hamilton, die met zijn F1 bolide 2 van de 3 ronden wist te winnen.

Flash en video animaties

De animaties worden als hoge kwaliteit flash film en video ontwikkeld en verspreid naar de winkels via een hoogwaardig narrowcasting systeem.






Zoektermen:
Narrowcasting - Design - Flash - Promotie films- Video - Animaties - Webapplicatie -Amsterdam - Reclamebureau






Vodafone Amsterdam